Het merk Pop Cutie is een collectie sieraden en cadeautjes ontworpen door de Deense Cecilie Lindemose. Pop Cutie blinkt uit in een uniek ontwerp en hoge kwaliteit van het product, waardoor het aantrekkelijk is voor de “cuteness loving fashionistas”.
Anders zijn is altijd modebewust en met de kettingen, oorbellen en schoolspullen van Pop Cutie zul je zeker opvallen. De superschattige ontwerpen zijn opvallend en sinds de lancering tijdens Pulse London in juni 2012 heeft Pop Cutie zich snel en wereldwijd een plek verworven in de markt. Op dit moment is Pop Cutie verkrijgbaar in circa 700 winkels wereldwijd waaronder MoMA Stores in New York, Le Bon Marche en Bonton in Parijs, Isetan Department Store in Tokyo en HARRODS in Londen.
Alle Pop Cutie-artikelen worden ontworpen en geproduceerd in Denemarken en diverse collecties worden gemaakt in samenwerking met Japanse bedrijven zoals Iwako die bekend staan om hun uitermate gedetailleerd puzzel-gummen.
Cecilie Lindemose richt zich met haar ontwerpen op meisjes in de leeftijd van 8 tot 14 jaar, maar ook tieners en jonge vrouwen die graag opvallen, houden van Pop Cutie. De collectie omvat alles van kettingen, ringen, haarclips tot hoofdbanden. Zelfs het bureau of de pennendoos kan gevuld worden met schattige handgemaakte kantoorartikel-pakketten van Pop Cutie.
De kracht achter Pop Cutie, Cecilie Lindemose, is een afgestudeerde modeontwerpster. In het verleden is ze onder meer handelsagent geweest voor de Hello Kitty producten van Sanrio in Denemarken en heeft verder Europese agentschappen gehad voor diverse Japanse merken met dezelfde schattige Japanse uitstraling. Door haar nauwe betrokkenheid bij deze Japanse merkeN heeft Cecilie ontdekt dat er behoefte bestaat aan producten gericht op meisjes die te groot zijn geworden voor speelgoed, maar nog steeds van de schattige Japanse Kawaii-stijl houden.